Rättelse:

Jag skrev i förra inlägget att min familj kommer upp på min födelsedag men som min syster (som inte kommer) var snabb att kommentera så är det ju bara en del av familjen som kommer.......en stor väsentlig del kommer ju inte!! Jennie, David, Ella (min guddotter) och nykläckta Vidar är ju hemma och övar på att vara fyra i familjen istället för tre!

Hon kom med ett bra förslag också......jag åker med familjen hem på söndagen (min födelsedag) och firar den med dom i Skåne istället......faktiskt värt att kalkylera på!

/C

Kommentarer
Postat av: jennie

rätt ska va rätt :) verkligen värt att kalkylera på...... Vi vill träffa dig NUUUU

2008-09-24 @ 09:08:08
Postat av: mamma Linda

Absolut.... ta ledigt följ med hem ett par dagar VARDAGAR utan festande, du kan säker få lite ledigt från ditt jobb om du frågar snällt.Hämta Ella på dagis, mys med Vidar (eller Hedda) Jag har ändrat mig SKIT i kalaset och följ med hem vi betalar tågbiljetten.. och du jag jag kan laga Korv Stroganoff, Köttbullar och FYLLDA FRANSBRÖD.... motstå det om du kan. så in och fråga Chefen direkt jag kan skriva behovslapp till dig. Din Pappa skulle bli helt salig Kram mamma/ in och fråga NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2008-09-24 @ 12:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback