trött

Vaknade för en stund sedan vilket innebär att jag sovit i över 12 timmar inatt! men igår var jag väldigt trasig efter Kräftskivan så det känns ändå ganska okej.

O ja kräftskivan vilken underbar fest.....jag hade precis dragit på mig min snygga men "landet" inspirerade outfit när jag går ut i vardagsrummet, slår upp blicken o tittar rakt in i ögonen på honom.....killen jag ska gifta mig med......jag kände det dirket och han likså. Vi satte oss vi bordet och han matade mig med kräfor hela kvällen. Som en riktigt man skalade dom o gav mig bara stjärten (kräftans filé). Vi fnittrade försiktigt och kunde inte slita blicken från varandra. På natten går vi ut på altanen och dansar tätt intill varandra till Linonel Ritchies "Stuck on you". Det är en stjärnklar natt, varmt men ändå svalt och han viskar försiktigt i mitt öra, "du är underbar, jag tror att jag älskar dig"

Sen.....knackar det på min axel och där står rödluvan.....helt jävla otroligt!

Sa jag att jag sovit i 12 timmar?

Kommentarer
Postat av: mamma Linda

nääääääääääääää jag som ett tag trodde det var sant äntligen.......... har carro hittat den rätta men åhhhhhhhhhhhhhhh kram mamma :)

2008-09-08 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback