Jag...projektledartjejen

Igår var jag och några till hemma hos Niklas o Karin o hade myskväll.  Vi åt mat, drack och spelade spel......Stockholmsspelet! Sjukt roligt spel där man vandrar runt med sin gubbe på alla olika stadsdelar och svarar på frågor om Stockholm. Det är verligen ett riktigt kul spel....en av de roliga detaljerna är gubbarna man går runt med. Det finns allt från lattemamma till stekare......jag valde den tjejen som så mest ut som mig. Jag tittar igenom reglerna o upptäcker att det finns en beskrivning om varje "gubbe" där. Jag hade valt projektledartjejen o beskrivningen var så sjukt klockren med en viss portion självdistans.....hahahhaaaa! Om du läser texten nedan, byter ut Växjö till Kristianstad och Vasastan till Söder and you got my life: 
 
Projektledartjejen
Växjötjejen som via Högskolestudier i Gävle hamnade på mediabyrån i Stockholm. Hon lever storstadslivet; det äts ute, det gås på klubb, det dricks latte, och det gås framförallt på afterwork. Det är SÅ kul! Bostadsrätten i Vasastan är hennes borg. Hon är så nöjd med sin nya fondvägg som hon precis gjort i ordning. Tjejmiddagarna som har intagits här, är fler än invånarantalet i Växjö. Hon har hittat sin plats i livet men vad händer nu, när hon fortfarande är singel och närmar sig 33... De gamla klasskamraternas blickar från senaste juldagsfesten hemma i Växjö bränner fortfarande på näthinnan.

Tjejmiddag på söndag med tennistjejerna.......yes!

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman.. kolla min blogg ;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback