Glad påsk i efterskott

Nu sitter jag på tåget hem från skåne (väldigt bra uppfinning det där med internet på tåget). Jag fick precis veta att det ingår macka med dryck till min biljett.....sweet!!

Jag tänkte skriva o berätta om min underbara helg i Skåne innehållandes påsklunch hos H's släkt, turridning på islandshäst, fest, konstrunda, lunch med barndomsvännerna m.m m.m men istället tänkte jag berätta att jag har sjukt mycket packning med mig hem!!

Förstår ni när jag säger att jag ensam bär på en resväska på hjul, en bag, min stora handväska och en golfbag!!! Förstår ni hur mycket det är för lilla mig?! Det är helt galet.....och självklart fick jag inte hjälp av någon när jag stod på perrongen o höll på att "hälla" ut alla klubborna i bagen samtidigt som min resväska trillade åt andra hållet eller när jag fastnade i dörren när jag gick på tåget och dörrhelvetet började stänga sig...

Tycker ni också synd om mig????

Nu är jag ialla fall på väg hem med en liten jag-saknar-H-min-familj-kajsa-osv-klump i magen :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback