Idag är jag lite bitter...

...allt började med att H berättade för mig för en timme sedan att han skulle åka till sin kompis o grilla....nu....

jaha.....tittar ut genom fönstret, strålande sol, räknar på fingrarna hur många gånger jag varit utanför kontoret idag, två, räknar på fingarna hur många timmar jag har kvar på jobbet, tre, jaha, räknar på fingarna hur många av mina vänner som skulle vilja hitta på något mysigt med mig när mitt jobb är slut (alldeles för sent), noll

JAG VILL OCKSÅ GRILLA KL FYRA EN MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!

och när jag ändå håller på och är avundsjuk..........jag har grattat så många vänner på facebook till barn o giftemål att jag tappat räkningen på hur många. Händer och fötter räcker inte ens till.....

NÄR ÄR DET MIN TUR?????????!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback