Helena Örnfelt goes Helena Parknäs

Jag ska på bröllop nästa helg!! Det kommer bli en fantastisk tillställning som äger rum på Gotland! Det kommer vara aktiviteter hela helgen och jag o Hugo åker dit redan på torsdagen för att mysa i Visby hela fredagen.

På fredagkväll drar bröllopshelgen igång med  gotländska lekar som att kasta varpa och stock osv. På lördagen är bröllopet och festen. På söndagen är det mingel och presentöppning!

Det är min barndomsvän och tillika medlem i tjejgänget Bäige som ska gifta sig!

I vanlig ordning har jag klänningshysteri, beslutsångest och allt det där. Men denna gången (till skillnad från förra året) så är jag klar med letandet......det blev denna diamant.....
En underbar Odd Molly-klänning som jag bara var tvungen att köpa trots lite väl saftig prislapp!




Visst är den fin?!??!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilken fin klänning kommer att passa dig perfekt :)

2009-08-21 @ 09:21:41
Postat av: Anna Lindberg

Bra val!!! Har en likadan fast brun/grön. Hoppas att det är bra med dig och din familj! Hälsa alla, kram Anna (Celine hälsar också)

2009-12-04 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback