Dåligt....skärpning

Förlåt för mitt dåliga bloggliv just nu.....det har varit fullt upp med jobb, kärlek och fest, sista tiden o det är mycket roligare än att sitta framför datorn. Speciellt eftersom sitta framför datorn just nu innebär att jag sitter på mitt kalla stengolv i min hall.

Min helg i checkliste-format:

Dricka vin o titta på Let's Dance...check
Äta frukost i sängen...check
Besöka postmuséumet i Gamla Stan...check
Asiatisk lunchbuffé på Rice...check
Romantisk långpromenad till Djurgården...check
Åka båt...check
Jamma på gitarren o freebasea till Die Mauer (medans H skrattar ihjäl sig)...check
Laga tacos...check
Melodifestivalen...check
Sur över att fel låt vann Melodifestivalen...check
SingStar...check
Titta på H när han dansar tryckare i min klänning med Christian...check
Sanning eller konka...check
Gå runt med mustach ditritad av en kajalpenna...check
Skrika hopplessly devoted inför två skräckslagna killar...check
Fyllesnacka om djupa känslor...check
Klagomål från grannen...check
Äta tacos till frukost...check
Jobba...check
Köra från Stockholm till Malmö...check
Köra i snöstorm, regn, dimma och mörker...check
Besöka Rönnen/Malmö o uppleva gamla minnen...check
Äta världens bästa kebab på Chaplins i Malmö...check
Introducera H till mina föräldrar...check

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback