Me

Var hemma i Skåne i helgen o kurerade mig....söndagkväll kom min syster Jennie, hennes kille David och Ella o Vidar såklart.....Jag o Ella lekte i lekrummet (ja hon har ett lekrum hos sin mormor o morfar!!) o då hittade jag denna. Skrattade gott åt hur fruktansvärt ful den var...hahahaha....hjulen gick inte att rulla, det var hål i botten efter borren som gjort hålet, plankan dessa mini-människor skulle sitta på när de åkte vagnen var dit tryckt med våld på sned för att den egentligen var för lång för hålet....hahahaha....tills jag vände på den och såg......Caroline 4A



I was quite a woodsman....NOT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahhahahahaahahhahahaahha

2009-02-12 @ 22:18:58
Postat av: en kille

Hahaha, du är ju för skön!

2009-02-20 @ 08:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback