Mellanmjölk

Nu är jag vaken...kl är 4.16 natten till fredag och jag deltar i en budgivning på Tradera om en tågbiljett från SJ, budgivningen stänger 6 timmar innan avgång så nu sitter jag här i hallen på en provisorisk säng av överkast och filtar.

x antal hundra mil härifrån 6 timmar före i tiden sitter H på en flygplats för att ta sig från Phuket till Bankok ett steg i att ta sig hela vägen hem till Skåne. På måndag kommer vi träffas på tågstationen i Kristianstad....typ någonstans i mitten från våra destinationer.....eller inte alls, men vi kommer träffas för första gången på 1 månad så resten spelar inte så stor roll.

Jag har lånat Kajsas lägenhet och fixat värsta planerna inför kvällen för mig och H (tänk björnfäll, picknick på vardagsrumsgolvet, vin, levande ljus, musik) och jag är redo att skriva in mig i flickvännernas hall-of-fame eller iaf välkomstkommitéernas hall-of-fame....

Var är pennan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback