Nu ska jag bjuda på mig själv...igen

Det har hänt förut o nu har det hänt igen....suck.....ni kan läsa om förra gången här. Jag var på gymmet förra veckan o körde ett danspass.....jag var tokladdad och körde på i hårt tempo. Någonstans i mitten av passet hände det, när jag var som mest inne i min dans....jag tog ut stegen och kände mig som någon form av Beyoncé eller kanske Britney Spears.

En avancerad dans....först en stegkombination sedan ett benlyft som i samma stund utvecklas till en snurr på ett ben som sedan efterföljs av ytterligare en stegkombination...jag var sjukt het, men så när jag lyfter på knät och hoppar upp i luften för att snurra händer något.....min fot viker sig under mig och jag trillar ihop i en liten hög på golvet.....det gick så jävla snabbt jag hann inte tänka en tanke....jag hann inte en tycka det var pinsamt. Det gjorde SÅ ONT och det såg nog ganska illa ut för instruktören t.o.m. avbröt dansen för att kolla att jag va okej...

Nu en vecka senare är min fot fortfarande svullen och blå.....idag provade jag att gå i högklackat för första gången.
Det.var.för.tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback