OH MY GOD!!!!!!!111ettaetta

Igår var Anna hemma hos mig o tvättade. Medans vi varit nere i tvättstugan så hade shear genius på femman slutat och bytts ut till ett program som jag inte vet vad det hette däremot är jag mer än väl medveten om vad det handlade om!!! Vi sattes oss i soffan o började slö titta på programmet. Jag förstod ganska snabbt att det var en dokumentär och av dömma av rösterna så var det dessutom en brittisk dokumentär.....o jag hatar brittiska deppiga dokumentärer (tänk; the nanny, unga mödrar osv.)!!

Anna tyckte det verkade intressant så vi fortsatte titta trots mina protester...o dokumentären visade sig handla om gravida kvinnor som skulle föda hemma...utan hjälp....bara dom, ungen i magen o sin partner! Helt stört! Men ändå ganska intressant o vi satt o var småupprörda på dessa idioter till kvinnor. Men så plötsligt helt utan förvarning får vi ses en heminspelad (eftersom det var olagligt för filmteamet att närvara) film på hela förlossningen. Tänk er en helt naken halv ful kvinna sitta i en plast bassäng i sitt vardagsrum med  magen i vädret o krysta, stoppa upp fingrarna mellan benen för att sedan yttra orden "nu är han påväg jag känner en liten tofs" sen får man se hela processen då barnet sakta tar sig ut ur sin mamma.....man får se massor med blod och navelsträng och bröst och pubishår och slem och ALLT du kan tänka dig men inte vill behöva tänka på! Vi fick inte bara se en förlossning utan 3 st!!!!!!!

Jag och Anna satt som förstenade, sa inte ett ljud, bara stirrade (utan att blinka) på tvskärmen i flera minuter efter programmet var slut....

OMG.....mental image go away.....
Mardrömmar i en vecka....check


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha ha ja sådana bilder vill man inte ha i huvudet. Jag surfar nu på min och Davids nya ituch skit cool är det. Kram

2009-02-20 @ 19:05:29
Postat av: jennie

itouch ska det va ha ha ha

2009-02-20 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback