okej...

...nu skärper jag mig och tänker tillbaka på min helg och blir glad igen....H satt på en buss största delen av fredagsnatten för att kunna komma till mig. Jag hämtade honom kl 6 på morgonen och vi åkte hem till mig och sov en stund, sen blev det låååång frukost och massa planer för dagen men som vanligt var vi för upptagna med varandra för att göra något. Vi låg på soffan o mös hela dagen, så länge att vi till och med lyckades bli sena till Nina o Micke på kvällen. Hemma hos Nina o Micke tittade vi på melodifestivalen, drack vin och spelade stockholmsspelet. Super trevligt!!

En grym Alla Hjärtans Dag och det bästa av allt var presenten jag fick av H! En berlock till mitt fina Tomas Sabo armband.....en pusselbit......för att jag är hans pusselbit!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är så glad för din skull gumman! Det är du verkligen värd..100 gånger om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback