Dagens citat

Jag o Anna pratade inte bara fotboll utan även om killar såklart.....vad vi kom fram till var bland annat att hennes kille spelar piano och in kille spelar gitarr

Vi borde starta ett band....vi kan ju sjunga!

Anna har också kommit fram till att hon är väldigt kär...det lät ungefär såhär:

Alltså Caroline, han är en riktig tönt, alltså heltönt....toktöntig.......han är nog bög också, jag bara väntar på att det ska komma fram......det skulle inte förvåna mig.......du......jag tror han är mannen i mitt liv!

Snälla killar IS the new black

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, han är måste vara bög. ingen vanlig kille kan vara så bra, så snäll och så underbar... Jag kan inte ha sådan tur.

2009-01-29 @ 09:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback