Fejjan

Lunchtid o Korven kommenterar min status....

Caroline Nordström
vill inte äta konsum lunch :(. about an hour ago - Comment

 Josefine Uttke at 1:13pm January 29
Hahaha misery!

   Caroline Nordström at 1:16pm January 29
Vardagslyx när den är som värst :(

 Caroline Nordström at 1:23pm January 29
Hmmmm undra om jag ska ta viktväktarlådan men typ en tugga mat i eller sushin som är typ en vecka gammal eller salladen som smakar ingenting...nej nu vet jag (!!) jag tar en konservburk med raviolii, ja

 Josefine Uttke at 1:51pm January 29
Åååhhh jag blir så himla sugen på att springa bort till Willy:s hemma å storhandla när du pratar i sådana där gourmet-termer!!!!!

Och det blev....efter ordentligt velande....håll i er....en frysskadad viktväktar-låda "Pasta Mexicana"......nu är jag om möjligt ännu hungrigare.....ska ta en kopp kaffe o äta mig mätt på pepparkakor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback