Kanske det finaste...

Sitter på tåget hem från Skåne o brottas med bakisångesten. Jag är uttråkad, trött, bakis, lite åksjuk, skoskav, ful, ofräsch osv. Men så piper mobilen till och jag glömde allt....hjärtat tog ett litet skutt upp i halsen (jag var lite orolig att det var söndertrampat för gott) men det här fick mitt hjärta att hoppa ordentligt:

"Ok, Hs tankar om tid...
Varje minut utan dig känns
som en timme, varje timme
som en dag. När jag är med
dig står tiden stilla. Jag
tycker om dig Caroline, kär i
dig! Längtar tills tiden står
still igen. Puss"

Jag smälter och helt plötsligt mår jag jättebra.....tänk att någon kan känna så för mig, hade glömt bort hur bra det är att vara kär..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ja! den som har ett stort varmt hjärta känner så för dej.. älskar att han får dej att må så:)

slut med hjärtlösa killar som bara håller sig kvar för sin egen skull.

puss gumman!

2009-01-12 @ 19:29:36
Postat av: Kajsa

ja! den som har ett stort varmt hjärta känner så för dej.. älskar att han får dej att må så:)

slut med hjärtlösa killar som bara håller sig kvar för sin egen skull.

puss gumman!

2009-01-12 @ 19:31:08
Postat av: jennie

jag älskar dig mest!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback