Måndagen den 12 januari

Idag har varit en konstig dag! Jag har haft en konstigt tryck över bröstet som gjort att jag har haft svårt att andas. Jag var på kundmöte tillsammans med mitt ex som också är mäklare på SkandiaMäklarna och eftersom vi båda skaffat någon vi tycker om så blev det mycket prat om det och dom. Det känns konstigt att prata med sitt ex om hans nya tjej men ändå bra. Jag är glad för hans skull och nu hoppas jag att vi kanske till och med kan umgås som vänner. Han betyder så mycket för mig och är verkligen grym! Jag saknar både han och hans familj...

Trycket ville inte försvinna och kanske var det ångest, kanske var det lågt blodtryck men beslutsam att bli av med det ringde jag till den person som med allra största sannolikhet skulle få det att försvinna....Lisa....världens bästa tjej. Jag åkte hem till henne direkt efter jobbet. Vi lagade mat, bakade kladdkaka och mös med hennes son Walter. Att umgås med henne och Walter är den bästa medicinen.

Nu ett långbad och samtal med H (från ett avlägset Thailand) senare är jag som en ny människa......skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback