Men kom igen...shyssta

Min syster har köpt en ny fin dunjacka en svart blank och mycket trendig sak. Så trendig att jag inte ens känner till märket....jag är ju faktsikt ganska gammal. Detta betyder då i förlägningen (kom jag fram till) att hon inte behöver sin sjukt snygga kornblåa dunjacka längre.
Jag provade den idag.....den är så fin! Jag försökte mig på en rövare....jag gick ner i källaren o knackade på badrumsdörren där min syster gjorde sig iordning och sa:

"Tack Bisse för att jag får din blåa dunjacka nu när du köpt ny....du är sååååå snäll"

Det funkade inte.

Hon vill ha 500 kr för den.....och nu några timmar senare slog mig en grym idé.....jag byter den mot mitt presentkort ¨på 450 på Ekbergs Woman. Hon funderar på det så håll tummarna för mig!!!

hoppas hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback