Min stora kärlek

Jag hade inte pratat med Kajsa på nästan en hel vecka och en stor anledning till det är att hon haft en halsböld :( och inte kunnat prata överhuvudtaget....iaf idag hade jag Kajsa abstinens så jag ringde henne såklart.....och nu typ 2 timmar senare har vi pratat klart.....vi har pratat om allt mellan himmel o jord....det har ju hunnit hända så mycket sedan sist...eller...

I vilket fall, det jag ville ha sagt är att jag älskar att vi kan prata i timmar och jag älskar henne för hon helt enkelt är underbar......min Kajsa...min stora kärlek

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja hur sjutton gick dom två timmarna förbi utan att det märktes?

men det är som vanligt - och jag älskar det - t ex när vi dricker vin och babblar så mycket att vi nästan glömmer bort att vi faktiskt skulle ut o dansa.

eller ett halvår på vår balkong i Malmö med massa prat om livet och viktiga saker som "hur fan kärnlösa vindruvor blir fler.."

Jag älskar dej gumman! Du är min pärla, min bästa vän, min stöttepelare som jag vet alltid finns där..

pusspusspuss!



ps. saknar dej så!

2009-01-23 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback