Mitt 2009

Jag älskar att skriva......det är väl en stor anledning till att jag har denna bloggen....jag skriver nog mer för mig själv än någon annan. Jag har en dröm att på kvällar o helger lyckas komponera en rolig bok...som utan problem skulle publiceras och sälja guld...såklart. Den senaste veckan har en litet frö börjat gro i min hjärna....kanske skulle man gå en kvällskurs o lära sig att skriva. Det hade varit sjukt kul....idag surfade jag in på Medborgarskolan och här nedan ser ni vad som fanns....hum....dyrt!


Skrivarcirkel
Kursnamn   Pris
Att ge ut en bok själv    1970 :-
Att öppna skrivkranen    1970 :-
Början på historien    920 :-
Deckarkurs med Arne Dahl    920 :-
Författarlinjen termin 2 VT09    3300 :-
Författarlinjen VT 09    4200 :-
Prosalyrik; Poetiskt berättande och narrativ lyrik    2075 :-
Skriv för barn och ungdom - distans    2300 :-
Skriv krönika, resereportage, kåseri eller essä - halvdistans    2075 :-
Skriv om ditt liv    2075 :-
Skriv på distans!    2300 :-
Skriv vidare - fortsättningskurs i skrivande på distans!    2300 :-
Skrivlust!    920 :-
Skriv!    2330 :-
  

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mäh... Det var ju inte alls så dyrt!!! Slå till!!!

Jag kommer garanterat att köpa alla dina böcker!



puss raring

2009-01-20 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback