OKQ8

Jag var på OKQ8 macken i Farsta efter lunchen med Nina idag....jag har varit där några gånger. Jag noterade inte vem som tog betalt men reagerade när han påbörjade sin dialog:

Han: Jasså du heter Caroline (tittar på mitt kontokort) då brukar du kallas Carro va?

Jag: Ja...haha (spektiskt)...vissa säger Carro andra säger Caroline.

Han: Jag tycker det är finast med Caroline du är för snygg för att kallas Carro.

Jag: Hehe (tveksamt) eh...tack.

Bara här förstår ni att det var lite konstigt MEN det sjukaste av allt är att det är ANDRA gången han kör exakt samma konversation med mig!!!!!!!!!!! (!!!!)


SJUKT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar du såg dig själv , som andra ser dig, du är söt, eller rättare sagt vacker, har ett underbart leende (lite snett)fantastiskt kropp och ett jävla humör:) loooooove you.

2009-01-14 @ 19:40:54
Postat av: Bisse

Jag håller fullständigt med ovannämnd kommentar.

2009-01-14 @ 20:48:06
Postat av: jennie

håller fullständigt med......Du är en naturlig skönhet

2009-01-14 @ 21:38:42
Postat av: Caroline

Vem har skrivit den anonyma kommentaren?? Jättenyfiken och var har du fått ett jävla humör ifrån...grr :)

2009-01-15 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback