Herregud

Idag på väg hem från jobbet bestämde jag mig för att lyxa till det med sushi!!

Slog en signal till Murasaki (mitt bästa ställe) och samtalet fortlöper underfär såhär (ge o ta):

Han: Murasaki
Jag: Hej jag heter Caroline, jag skulle vilja beställa...
Han: Ja en stor sushi med avokado istället för svärdfisk
Jag (tveksamt): Ehh ja precis...
Han: Du är välkommen om 5 minuter.

Vi lägger på o jag förstår inte riktigt vad som hände. Tänkte att han måste blandat ihop mig med någon som precis beställt eller något, men jag får ju vad jag vill så skit samma.

Väl där när jag kommer in så säger han direkt:

"Jag kände igen din röst det var därför jag visste vad du skulle beställa"

Okej....betyder det att jag är där för ofta eller är han bara väääldigt uppmärksam?!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha ha ha jag tror jag dör av skratt...skulle gett en miljon för att se din min. påminner om sex in the city

2009-06-05 @ 00:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback