Min presentation...

...som jag berättat så ska jag börja blogga på en mäklarblogg som vi på SkandiaMäklarna har satt ihop. Det ska bli spännande men det kräver nog mer jobb än vad man tror! Nu har vi fått i uppdrag att skriva en personlig presentation om oss själva...här är mitt utkast. Synpunkter någon??

2004 tog jag examen från Fastighetsmäklarprogrammet vid Malmö Högskola. Efter en sommar i San Fransisco lämnade jag Skåne och min lilla fiskeby Åhus på Österlen för att utmana Stockholm. Jag hade som mål att hitta ett jobb hos den mäklarkedja som tilltalade mig mest, SkandiaMäklarna. Nu har jag jobbat för SkandiaMäklarna i fem år och trivs oroligt bra med profil, inställning och kundattityd.   


Jag bor på Södermalm i en liten 2:a på 40 kvm i en bostadsrättsförening som jag faktiskt även är ordförande i. Jag har en förmåga att aldrig ta det lugnt och tar på mig så mycket jag bara orkar. Jag älskar utmaningar och växer som person när jag klarar något jag inte förväntat mig.


Efter mina fem år i Stockholm skulle jag vilja säga att jag i själ och hjärta fortfarande är den lilla småstadstjejen med småstadsvärderingar och kanske en liten blåögd inställning till livet men en tvist av storstadsburdust. Jag får krupp på människor som står fel i rulltrappan, blir upprörd när det är mer än 5 minuter tills tunnelbanan kommer och tycker det är en självklarhet att kunna shoppa till nio varje kväll, en helt ny värld med andra ord.


Jag älskar min bil, gillar att spela tennis, har en önskan att skaffa en liten hund och är en hopplös romantiker.

Kommentarer
Postat av: mamma

stämmer på pricken.. + tidsoptimist kram mamma

2009-06-01 @ 19:14:58
Postat av: Anonym

Jättebra!!!

När ska du börja blogga där?? Jag kan marknadsföra dig på fastighetsmäklarprogrammet :D:D

2009-06-01 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback