Rastlös

Hela denna veckan eller rättare sagt sedan i söndags så har det legat ett litet frö av oro och raslöshet i min mage! Jag kan inte vara själv, allt känns tråkigt och jag är dödstrött hela tiden! Det hjälper inte heller att det är super lungt på jobbet det verkar som mina kunder gått på semester redan!

I måndags var jag ganska deppig. Jag åkte hem till Anna som var om möjligt ännu deppigare....jag sa till Hugo på vägen dit att vi antagligen bara skulle sitta och göra varandra ännu deppigare men så blev det faktiskt inte!

Vi lagade god mat (nypotatis och marinerat kök och massa vitlökssmör), drack vin och lyssnade på massa bra musik. Tillslut satte vi även på MammaMia-filmen och körde sing-a-long på alla låtarna.

När stackars Christian kom hem så var vi i full gång att sjunga på högsta volym (med rörelser) och med fönster vidöppet mot Västerlånggatan och alla stackars turister som försökte njuta av Gamla Stan.

En bra måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Annna

Å det var en helt underbar kväll.. Christian var glad att vi inte börja sjunga till Grease, han var lite rädd för det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback