Underbara helg!

I helgen har jag haft det helt underbart....strålande sol och varmt o skönt!!

I fredags hjälpte jag Anette och Daniel att flytta....de har flyttat till Odengatan till en stor 3:a på 100 kvm högst upp i huset. Det kommer bil superfin med lite kärlek! Efter flytten åt vi allihop pizza och drack lite. När jag skulle åka hem upptäckte jag att 2:ans buss går förbi precis utanför deras port och hela vägen hem till mig....fantastiskt!

På lördagen träffade jag upp Lisa och Walter. Vi gick en runda på Söder, lite shopping i Ringen. Janne mötte upp oss och vi åt lunch på Coffeehouse därefter gick ni ner till slussen för att titta på Stockholm maraton! Riktig folkfest med musik och speakerröst och massa publik. Vi kom precis när ledaren kom förbi på sitt andra varv, sjukt cool hur de flyger fram efter typ 3 mil! Vi stod och väntade in Karin som också sprang för att heja!! Hon såg riktigt pigg ut när jag såg henne och hon sprang hela maran på 4.04....sjukt duktig!! På kvällen köpte jag, Janne och Lisa picknick och åkte bort till Långholmen för lite utomhus-stand-up. Tyvärr var det så mycket folk att vi inte hörde något men mycket sol, god mat, vin och massa vänner gjorde kvällen fantastisk! Efter picknicken spontan mötte jag upp Jonas och resten av dodgeball människorna på Debaser och festade hela natten!

På söndagen var det jobb så jag missade solen :( och sista tennisen för terminen. Det var bara jag och Ullis där så det blev ett hårt pass för oss! På kvällen åkte jag och Anton till IKEA, grillade och åt middag på hans balkong, tittade på en film och pillade i hans lägenhet.

En perfekt avslutning på en grym helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback