Förtjänar jag verkligen det här??

Jag har haft turen att träffa en av de finaste killar i hela världen....jag undrar om det finns en snällare människa. Han får mig att må så bra, känna mig så värdefull och viktig. Det suger att vi bor 65 mil ifrån varandra men samtidigt gör det att man uppskattar varandra på ett helt annat sätt, man tar inte varandra för givet och man gör små saker för varandra som betyder så mycket mer!

I lördags ringde det på min dörr....det var ett blombud....5 röda rosor från H...bara sådär helt utan anledning!!

Jag sa till honom en gång för längesedan att jag var väldigt förstörd och att mitt hjärta var trasigt men att han räddade mig när jag höll på att drunkna. Det är så sant.....och nu snart så tror jag att jag har läkt, för han är så fin!

Jag sa till Lisa typ 10 gånger i lördags att jag inte kunde fatta att han skickat blommor till mig sådär utan anledning och ifrågasatte om jag verkligen förtjänade det och hon sa.....Caroline, det är precis vad du förtjänar, inget annat!

älskling

Kommentarer
Postat av: jannike

Vad gulligt!! Hugo sätter press på David Och Philip.... haha!

Du förtjänar det bästa. Och att ha ett distansförhållande är faktiskt bra, jag vet!

Kramar

2009-03-23 @ 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback