I crack my self up

Alltså jag kan verkligen vara sjuk i huvudet när jag har druckit. Tömde precis min partyväska från gårdagen och hittade en dumle kola. O när jag såg den så kommer jag ihåg....vi var påväg ut igår vid tolv tiden (vi var hemma hos Anna och festade). Vi höll på att packa ihop oss och medans tjejerna drack upp sitt vin tittade jag ner i godisskålen och bestämde mig för att ta en dumle och lägga i min väska. Den kan vara bra att ha lite senare om jag skulle bli lite sugen...


Herregud


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha! gud va söt du är:) måste säga att jag kan förstå ditt resonemang - även jag brukar tänka så. kommer du ihåg förr i tiden när man stoppade toapapper i väskan eller stövlarna så man hade till senare på kvällen fallifall det skulle va slut.. märkligt kan man tycka.

2009-03-22 @ 16:29:47
Postat av: Elin

Men gumman detta är HELT normalt. Du kan vara lugn!

Vill du veta varföör? ;)

För jag brukar göra samma sak på fyllan asg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback