I'm so sorry

Jag vill be om ursäkt för mina tråkiga och väldigt korta inlägg på sista tiden.....det otroliga/fantastiska (välj vilket ord du föredrar) är faktiskt att det finns en anledning. Min router bråkar med mig vilket innebär att mitt trådlösa Internet inte fungerar vilket innebär att jag får sitta i hallen på ett kallt stengolv och surfa vilket innebär att jag inte orkar göra något mer än nödvändigt på nätet.


Detta har pågått i flera veckor för att jag helt enkelt är för lat för att lyfta luren och ringa till "min" datakille.

Ett tecken på att det här har pågått för länge:


"Jag har upptäckt att nätverkskabeln räcker till badrummet så jag kan sitta i badrummet och surfa...alltså använda toalettstolen som stol INGET ANNAT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback