Can't help falling in love

Som sagt var jag hemma i helgen...var med H i stort sett hela helgen vilket var fantastiskt! På lördagen var han dock tvungen att hjälpa sin pappa i typ 6 timmar och eftersom alla jag känner där hemma var borta så hade jag inget vettigt att göra. Jag tog bussen från Kristianstad till Åhus, gick ut med Lucky, gick o drog fötterna efter mig hemma i huset och hade allmänt jättetråkigt! Jag försökte att komma på saker att hitta på och folk att träffa men som sagt alla var bortresta/jobbade så jag la mig på soffan och tittade på One Tree Hill på datorn. Jättedeppiga avsnitt bara hemskheter och sorglig kärlek, för varje minut blev jag mer och mer nerstämd......jag hatar verkligen att vara själv. När H äntligen ringde körde jag för att hämta honom o då var jag väldigt nerstämd. Underbar som han är märkte han det direkt.
Han frågade om jag såg framemot melodifestivalen, jag svarade "nej, det spelar faktiskt ingen roll om jag ser den" varpå han sa "du kan verkligen inte vara själv va....du är ju deppig"  jag log och svarade "nej det kan jag inte" och då säger han " då ska jag aldrig mer lämna dig själv igen"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad gulligt :)

2009-03-02 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback