Lördagen den 21 mars 2009

Lördagen den 21 mars 2009 var en historisk dag. Jag och Lisa hade en heldag med utgång för första gången sedan hon blev gravid....typ 1½ år sedan. Gud vad jag längtat efter denna dag.....

Lisa hade skickat iväg Janne och Walter till deras landställe för att få en hel helg för sig själv och vår dag började med att jag kom hem till henne med en packning full med partykläder, smink osv. Sen gav vi oss ut på stan, vi gick i affärer och shoppade i några timmar sedan blev det middag och inhandling av snacks. Kvällen tillbringades i soffan med vin, cider, godis. lite tv och massa tjejsnack. Vi begav oss tillslut mot Lemon Bar det stället vi alltid besökte innan Walter kom till världen. Vi hade fantastiskt kul och vägen hem väckte många minnen......Vi gick alltid hem tillsammans när vi var ute och det hände alltid massa tokiga saker på vägen. Som den gången vi av någon anledning låg ner på gatan eller den gången vi höll på att skrämma livet ur en stackars cyklist eller den gången vi trodde att vi skulle bli överfallna av en gubbe som gömde sig bland återvinningscontainerna. Den bästa gången var ändå den kvällen vi bestämde oss för att hoppa i sängen där en stackars Janne låg o sov, bara för att han sagt att hon absolut inte fick väcka honom när hon kom hem.

I alla fall var det underbart att han en heldag med henne.......hon är min Kajsa i Stockholm!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade väldigt gärna haft en Carro i Kristianstad.. Kan vi fixa det i påsk när du e hemma? Kan du gå runt och jämföra dej med lite tjejer på stan så kanske vi hittar nån:D

puss!

2009-03-24 @ 14:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback