Morgonpigg....not

Nu är klockan 22.02 och om cirka 5 timmar ska jag gå upp.........varför kan man undra......just nu undrar jag också hur jag tänkte. Men jag ska gå upp så tidigt för att ta mig till Alanda och sedan vidare till Malmö. Jag ska med SkandiaMäklarnas huvudkontor till Malmö Högskola och representera SkandiaMäklarna på deras Mäklarmässa! Trots att jag kommer ha ringar under ögonen som sträcker sig ner till magen så ska det bli kul. Dels för att det är min gamla skola och tillika där jag läste till mäklare dels för att min syster nu läser till mäklare där och kommer vara med hela dagen.

På kvällen blir det sittning med middag och fest. Jag och Alex är för one night and one night only varandras wingmen....eller rättare sagt jag är hans wingman....jag behöver ingen....

Som sagt min syster kommer vara där och har jag riktigt tur så hinner jag ett snabb möte med Johanna och Helena som en liten extra klick grädde på moset.....och som ett litet körsbär högt upp på denna kulinariska anrättning blir det hotellfrukostbuffé innan flyget tar mig hem på onsdag....

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback