Vårruset

Idag tänkte jag träna efter jobbet.....ge mig ut på en löprunda. Notera att jag skriver detta som att det är något vanligt förekommande i min vardag....det är det inte! Jag tror aldrig att det hänt faktiskt eller jo en gång sprang jag 2,5 km med min pappa i skogen, det kan nog ha varit i typ högstadiet. Iaf så är det så att jag har lovat att springa vårruset med ett gäng tjejkompisar den 26 maj o jag känner att jag bör ha sprungit någon gång innan dess.


Men


  1. Det rengnar idag
  2. Det är kallt ute
  3. Det är faktiskt jävligt långt till den 26 maj.....jag har gott om tid
  4. Anna informerade mig att vår promenad runda är knappt 5 km....det är ju typ jobbigt att gå den rundan :(

Men det löser sig (sa kärringen som sket i vasken (ett talesätt, alltså jag är inte kärringen))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback