Nu ligger jag här i min soffa

....igen!

Denna veckan har jag bara jobbat, ätit och sovit. Jag har inte kommit hem före åtta en enda kväll och imorgon har jag möten bokade till halv tio på kvällen....herregud!

Jag blir så deppig när jag inte har något social liv på några dagar och jag inbillar mig att jag inte har någon att umgås med.....ringer en vän o inget svar o jag blir sjukt stressad!

Men men jag sitter faktiskt här och drömmer mig bort till New York så det är inte så synd om mig! Om inte ens en månad är vi i the big apple och lever livet!! Det kommer bli helt underbart!!!!!

Jag, Johanna, Helena och Emma....tjjjohoooo!!

Kommentarer
Postat av: Annna

Hallloj.



blev en tidig kväll igår. Är så sjukt träött.får jag komma över ikväll. Ska ev en tur till Älvsjö men kan ja komma runt åtta?



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback