Sjung

Sitter o tittar på Idol och mina ögon tåras hela tiden!! Verkar inte bättre än att jag gått o blivit blödig....där ser man! Det kanske kommer med åldern, kanske blir värre?! Då betyder det att jag kommer bli som mamma

Oh help me god!

Jag borde inte alls sitta här o titta på Idol. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag o jag MÅSTE upp på vinden o rensa......Så. Jävla. Jobbigt! Men i helgen kommer Petra med kompis och Hugo plus att vi ska måla om mitt sovrum så det går inte att skjuta upp det....det kommer bli trångt på mina 40 kvm, haha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

men ack så mysigt:) lycka till med fixet!

puss!

2009-09-09 @ 13:57:26
Postat av: Mamma

Arma barn....hahahaha vilka pinsamma situationer du har framför dig....tex alla andra kan skratta åt vissa saker, och då kommer du sitta där med tårarna rinnandes ner för kinderna för att du tycker så synd om tex försäljaren . hahaha finns kanske ngt piller för det´...kram mamma

2009-09-10 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback