Nyåret

Jag har en filosofi när det kommer till nyår....Jag har skrivit om det innan läs HÄR 
Ni vet man blir lite djup av all champagne, det är ett nytt år med nya möjligheter och massa förutsättningar.....man börjar om på nytt helt enkelt.

Jag tror inte på nyårslöften o sånt skit....jag tror på något annat.....som jag kommit på alldeles själv!!

Den känslan, upplevelsen, de du umgås med, rolighetsfaktorn, fyllefaktorn osv osv som du har på nyårsfesten och framförallt  tolvslaget är den genomgående känslan du kommer ha under hela det året. Hänger ni med?

I alla fall så var min nyår riktigt riktigt bra!! Jag lyckade med en bra outfit som jag kände mig snygg i, jag fick umgås med riktigt roliga och trevliga människor, hade en gammal vän på besök från Gbg, fick gulliga sms av H hela kvällen, hade den perfekta fyllan och höll igång till halv sju på natten. Tolvslaget spenderades på balkong med utsikt över södermalm, alla pussades o kramades, önskade gott nytt år och vi drack dyr champagne o rökte lite ciggar. Vid halv fem åkte vi till nästa fest där alla mina älskade vänner här i Stockholm var och hade sjukt kul!!

Så med det sagt......2009 kommer bli ett grymt år!!!!

Bildbevis:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback