Kick off 2009

Imorgon är det dax för ytterligare en kick off med SkandiaMäklarna. Ni kan läsa om tidigare kickoffer här, här och här. Det ska bli riktigt kul eftersom jag missade senaste.....

Jag ska ha samma långklänning som jag hade på nyår och ikväll provade jag den och fan......jag känner mig för överklädd i den....o hur gör jag nu då? Det är ju imorgon....typiskt mig att ta tag i det hela kvällen innan. Nu kommer jag känna mig som "Hej, jag missade min skolbal i gymnasiet o tänkte att jag skulle ta igen det idag"

Nina sa att man inte kan vara överklädd så I'm sticking with that!!!

O när det ändå gnälls den är inte bara en långklänning den är en förlång långklänning vilket innebär att jag kommer få ha mina högsta skor, mina Jessica Simpsson skor....o alla ni som känner mig VET att dom INTE sammarbetar med mig när jag har druckit. Min första o sista gång jag hade dom på Lemon Bar slutade med en bula i bakhuvudet som inte försvann på MÅNGA veckor!

O om inte skorna skulle motarbeta mig så har vi ju alltid faktumet att jag trampar på min förlånga klänning som inte bara är en förlång långklänning utan också en tubtoppsklänning och hela skiten dras av mina bara bröst....hrmmm

Nu när jag tänker på det så förvandlades plötsligt min jättefina klänning till en mänsklig deathtrap

En kväll med många hinder o utmaningar......men jag gillar faktiskt just det, hinder o utmaningar....tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback